בנט: "ישראל לא תכבול את ידיה"; הליכוד: "תתעדכן עם לפיד"

איתי גדסי No Comments on בנט: "ישראל לא תכבול את ידיה"; הליכוד: "תתעדכן עם לפיד"

ראש הממשלה בנט התייחס להתמודדות מול האיום האיראני והבהיר כי ישראל לא תכבול את ידיה מול האיום. הליכוד הגיבו ואמרו, "כדאי שבנט יתעדכן על ההתחייבות שמסר ראש הממשלה בפועל יאיר לפיד למזכיר המדינה האמריקני"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) באזכרה בהר הרצל להתמודדות מול איראן ואמר, "מדינת ישראל תמיד תגן על עצמה בעצמה, מפני כל איום חיצוני. ישראל לא תכבול את ידיה מלהבטיח את ביטחוננו. אנחנו נפעל בתקיפות, ביצירתיות וברציפות, מול איומים מתהווים, מרחוק ומקרוב" הבהיר בנט.

בנט הוסיף והתייחס להקמת הממשלה יחד עם מפלגה ערבית ואמר, "קיים גם איום פנימי שחווינו בשנים האחרונות וגם איתו צריך להתמודד. בתום סדרה של מערכות בחירות בלתי נגמרות, שהביאו את הקיטוב הפנימי לשיאו, הקמנו ממשלה. זאת לא ממשלה מובנת מאליה. זו ממשלת פסיפס יפיפייה".

בנט גילה את האמת בהקמת הממשלה ואמר כי מדובר במעשה לכתחילה, "זו ממשלה שאני מודה, היא קמה מתוך אילוץ פוליטי, אבל כל יום שעובר מלמד אותי שהיא ממשלה רצויה מלכתחילה".

בליכוד הגיבו לדבריו שלבנט על איראן ומסרו, "כדאי שבנט יתעדכן על ההתחייבות שמסר ראש הממשלה בפועל יאיר לפיד למזכיר המדינה האמריקני בלינקן, לפיה ישראל מחוייבת ל"אין הפתעות" מול ארה"ב – מדיניות שמשמעותה כבילת ידיה של ישראל מול ניסיונות איראן להתחמש בפצצות גרעין נגדנו".



0 תגובות